Sója obsahuje látky, které mohou výrazně snížit počet spermií - Novinky
Sója obsahuje látky, které mohou výrazně snížit počet spermiíNovinky - 25. červenec 2008Pravidelná dieta zahrnující i ta nejskromnější množství pokrmů ze sóji může počet spermií snížit io polovinu. Tvrdí to vědci z proslulé harvardské university. Studie publikovaná v magazínu Human Reproduction zjistila, že počet spermií klesá o 41 ...Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermií České novinyJíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 5 zpravodajských článků
Sója obsahuje látky, které mohou výrazně snížit počet spermiíNovinky - 25. červenec 2008Pravidelná dieta zahrnující i ta nejskromnější množství pokrmů ze sóji může počet spermií snížit io polovinu. Tvrdí to vědci z proslulé harvardské university. Studie publikovaná v magazínu Human Reproduction zjistila, že počet spermií klesá o 41 ...Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermií České novinyJíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 5 zpravodajských článků
Související články
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 1 hodinouChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 2 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 3 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 2 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 5 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 2 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 7 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 2 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 9 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 11 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 13 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 15 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 17 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 19 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 21 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Sója může dle americké studie snížit mužům počet spermiíČeské noviny - před 23 hodinamiChicago - Pravidelná konzumace sojových potravin výrazně snižuje u mužů počet spermií. Zjistili to američtí vědci, kteří porovnávali kvalitu mužských spermií ve vztahu k hormonu phytoestrogenu, jenž je hodně rozšířen v sojových jídlech. ...Jíte hodně sóji? Pozor na spermie! tn.czvšech 3 zpravodajských článků
Od nižšího počtu dodavatelů si Škodovka slibuje zrychlení výroby, což není s velkým počtem partnerů možné.

4. června 08, 02:06
iHNed.cz
Energie získaná z vodíkových technologií prý může snížit spotřebu benzínu a nafty v silniční přepravě do roku 2050 až o 40 procent. Vyplývá to ze zprávy evropských vědců, o níž dnes informovala Evropská komise.

27. února 08, 06:02
DigiWeb.cz
Gordon Brown v sobotu nečekaně navštívil Irák.

19. červenece 08, 09:07
iHNed.cz
Když si budeme v Praze za pár dní ladit set-top boxy, abychom nepřišli o žádný z vysílaných programů, nalezeme pravděpodobně kromě televizních stanic také rezervace TV Barrandov nebo druhého kanálu Primy ve formě upoutávkových smyček. Alespoň o to usiluje Kamil Levinský, ředitel pro transformaci Českých Radiokomunikací. Multiplex 2, v němž bude kromě Novy vysílat také Prima, také počítá s regionálním odpojováním, ale ne v takové míře, jako v analogu.

28. října 08, 05:10
DigiZone.cz
Počet veřejných telefonních automatů resp. telefonních budek v ulicích by mohl dosti klesnout. Český telekomunikační úřad chce totiž výrazně snížit počet těch, na jejichž provoz zároveň přispívá...

14. červenece 08, 02:07
Lupa.cz
Poplatky na silnicích, čerpací stanice, povolená rychost, změny v novém silničním zákoně, výše pokut a další informace, které byste měli vědět při cestě do Chorvatska.

1. červenece 08, 07:07
iHNed.cz
Deset věcí, které vás mohou potkat během vánočních svátků a které vám zaručeně neudělají radost...

19. listopadu 08, 12:11
Linkuj.cz